Fors Medya, envanterine yeni eklenen billboard, giantboard, megalight ve CLP’leri ile Beşiktaş’ta tüketicilere daha etkili ve güçlü erişim imkanı sağlayacak.
DEVAMINI OKUReklamcılar Derneği’nin Deloitte işbirliğiyle hazırladığı 2017 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre, toplam medya yatırımları bir önceki yıla göre %6,3 artış göstererek 8.020 milyon TL olarak gerçekleşti.
DEVAMINI OKUAçıkhava sektörünün, 19 önde gelen firmasının ciro bildirimi ile katıldığı, Ernst & Young tarafından hazırlanan rapora göre; 2017 yılında Türkiye’de Açıkhava mecrasına yapılan reklam yatırımlarının toplam 776.000.000 TL olarak gerçekleşti.
DEVAMINI OKUA Awards Açıkhava Reklamları Yarışması 2018
DEVAMINI OKUÜniversite Medya’nın Kategori Sponsoru Olduğu ARVAK Junior 2018’in Finalistleri Belli Oldu
DEVAMINI OKU